szlaczek ornament pomoc

Pomoc – FAQ – najczęściej zadawane pytania

szlaczek ornament pomoc
Czy żeby dokonywać zakupów w sklepie muszę się zarejestrować?

Tak. Zakupy w Sklepie Montsi.pl są możliwe po dokonaniu rejestracji. Wystarczy podać imię i adres e-mail aby założyć bezpłatne konto. W celu złożenia zamówienia konieczne będzie także podanie adresu na który ma być wysłany towar i opcjonalnie numer telefonu. Każdy klient po rejestracji uzyskuje dostęp do swojego panelu w którym w każdej chwili można sprawdzić status złożonego zamówienia, zmienić dane do wysyłki.

Ograniczamy zbieranie danych naszych klientów do minimum niezbędnego do obsługi transakcji. Tutaj znajdziesz naszą Politykę prywatności.

W jakich godzinach mogę składać zamówienia?

Sklep internetowy Montsi.pl działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Możesz złożyć zamówienie zawsze kiedy tylko masz na to czas i ochotę.

Jakie są koszty przesyłki?

 

Koszty przesyłki opisaliśmy szczegółowo w zakładce Koszty dostawy, jak również są one widoczne w trakcie składania zamówienia w taki sposób, abyś był poinformowany o ich wysokości przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupie.

 

Czy mogę otrzymać fakturę Vat?

Tak, oczywiście. Możesz poinformować nas o chęci otrzymania faktury VAT w trakcie składania zamówienia w pozycji ‘Uwagi do zamówienia’ podając dane na jakie ma zostać wystawiona faktura w tym nr NIP. Możesz także wysłać do nas maila, skorzystać z formularza kontaktowego na stronie Sklepu, albo zgłosić ten fakt telefonicznie.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówione towary?

 

Za zakupy w naszym Sklepie można zapłacić:
– przelewem bankowym na konto bankowe naszej firmy,
– przelewem za pośrednictwem usługi Przelewy24,
– przy odbiorze Towaru – „za pobraniem”.

W trakcie składania zamówienia jeszcze przed ostatecznym jego zaakceptowaniem pojawią się wszystkie dostępne formy płatności z których możesz skorzystać.

Szczegółowe informacje można znaleźć w zakładce Sposoby płatności.

 

Na jakie konto przesłać pieniądze i co wpisać w tytule przelewu?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz mail potwierdzający złożenie zamówienia, w którym będzie podany numer konta naszej firmy 09 1140 2004 0000 3602 5886 0897 mBank S.A.

W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia.

Produkt, który chcę zamówić jest niedostępny, kiedy można będzie go zamówić?

Staramy się, aby nasza oferta była kompletna. Jeżeli w chwili obecnej produkt nie jest dostępny w jego opisie znajdziesz informację kiedy znowu pojawi się na naszym magazynie, albo w przypadku towarów wykonywanych na zamówienie czas jaki jest nam potrzebny aby wykonać dla Ciebie dany produkt.

W jednym i drugim przypadku możesz złożyć zamówienie, a gdy tylko towar będzie dostępny bądź zostanie wyprodukowany od razu go do Ciebie wyślemy.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas Towary były realizowane w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia/zapłaty (w zależności od formy płatności). W przypadku towarów wykonywanych na zamówienie termin 3 dni roboczych liczony jest oczywiście od chwili wykonania towaru.

Maksymalny termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych.

Czy otrzymam potwierdzenie wysłania zamówionego towaru?

Tak. Potwierdzenie zrealizowania zamówienia wysyłamy na mail wskazany w formularzu rejestracyjnym. W każdej chwili można także sprawdzić status zamówienia logując się na swoje Konto.

Czy mogę zrezygnować z zamówienia?
Tak. Jeżeli zmienisz zdanie możesz zrezygnować z zamówienia. Wystarczy wysłać do nas maila bądź zadzwonić.
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

 

Tak. Jeżeli jesteś Konsumentem przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny. Wystarczy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i odesłać do nas towar. Szczegółowy opis odstąpienia od umowy sprzedaży znajdziesz w Regulaminie Sklepu internetowego i w zakładce Zwroty i Reklamacje.

 

Masz pytania?

pomoc-ornament

Jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji napisz do nas bądź zadzwoń.

Telefon: +48 695 54 54 55

Napisz do nas

7 + 4 =

 Ustawienia
bezpieczne dane

Szanujemy Twoją prywatnosć!

Dbamy o Twoje dane i chcemy, żebyś był z nami.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Drogi Użytkowniku,

Od 25 maja 2018 roku  obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). Zależy nam, abyś wiedział jakie dane przetwarzamy i na jakich zasadach. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na ten temat. Prosimy o zapoznanie się z nimi, następnie określenie danych jakimi chcesz się z nami podzielić i   wyrażenie zgody poprzez kliknięcie przycisku  „Zgadzam się”.

Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę lub zmienić zakres danych, klikając w ikonę ustawieñ w dolnym lewym rogu przeglądarki.

 

Jakie dane zbieramy?

Większość danych jakie zbieramy jest całkowicie anonimowa, ale mogą to być również dane dotyczące urządzenia z jakiego korzystasz, wersji przeglądarki, podstron, które odwiedzasz i to czego szukasz na naszej stronie. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej mogą to być dane osobowe takie jak IP, adres e-mail czy linki do profili na portalach społecznościowych.

 

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorem Twoich danych jest Montsi.pl Marlena Andrzejewska, ul. Storczykowa 26, 87-125 Osiek nad Wisłą, NIP: 8792071473.

 

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przede wszystkim, żeby dostarczać Tobie coraz lepsze treści i coraz lepsze wrażenia z korzystania z naszej strony. Jak to możliwe?

Analizując np. to co szukasz na stronie, wiemy co potrzebujesz i robimy wszystko, żebyś to znalazł u nas szybko i łatwo. Analizując czas przebywania na stronie, wiemy czy artykuł był interesujący czy nie.

Więcej o tym znajdziesz w naszej polityce prywatności.

 

Czy przekazujemy komuś Twoje dane?

Twoje dane możemy udostępnić wyłącznie firmom działającym na nasze zlecenie, np. w celu optymalizacji działania strony lub realizacji zamówienia czy umowy, a także podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

 

Co możesz zrobić ze swoimi danymi?

Masz prawo dostępu do swoich danych ich zmiany, ograniczenia przetwarzania oraz usunięcia, jeśli nie stoi to w sprzeczności z innymi prawami np. w związku z realizacją umów. Możesz także zmienić zakres danych jakimi chcesz się z nami dzielić, wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych lub skorzystać z innych praw wymienionych w naszej polityce prywatności.

 

Na jakiej podstawie chcemy przetwarzać Twoje dane?

Podstawą do przetwarzania Twoich danych jest każdorazowo Twoja zgoda, ale w niektórych przypadkach również konieczność realizacji umów oraz uzasadniony interes administratora danych, czyli np. przetwarzanie danych na potrzeby marketingu własnego.

W przypadku przetwarzania danych na cele marketingowe, tj. między innymi profilowanie odbywać się będzie za Twoją zgodą, którą wyrażasz akceptując w ustawieniach Marketingową warstwę danych.

W przypadku przetwarzania danych w celach komunikacji z Tobą, poprosimy Ciebie o zgodę przy formularzu kontaktowym lub przy subskrypcji newslettera.

 

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

O przechowywaniu Twoich danych przypomnimy Tobie na stronie po 90 dniach od poprzedniej wizyty. Będziesz mógł wówczas zadecydować, co chcesz z nimi zrobić. Natomiast dane, które od Ciebie otrzymamy będziemy przechowywać bezterminowo, gdyż dzięki danym historycznym będziemy mogli lepiej analizować zmiany w Twoich preferencjach.

 

Podsumowanie

Prosimy o zapoznanie się z w/w informacjami. Następnie bardzo prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych klikając przycisk „Zgadzam się”.

 

Pamiętaj, ze w każdej chwili możesz wycofać zgodę lub zmienić zakres danych jakie chcesz nam udostępnić.

Ustawienia

Pliki Cookies

Są dla nas bardzo istotnym elementem. Dzięki nim mamy możliwość poprawy bezpieczeństwa strony, atrakcyjności dla użytkowników oraz szybkości jej działania. Rekomendujemy pozostawienie tej opcji włączonej.

Zgoda Marketingowa

Dzięki wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych będziemy mieli możliwość prezentowania Tobie ofert czy reklam lepiej dopasowanych do Twoich preferencji zakupowych i wymaga również aktywnych plików cookies. Dane jakie są przetwarzane to informacje co do Twojej przybliżonej lokalizacji, urządzenia z jakiego korzystasz, podstron które odwiedzasz i informacji jakie szukasz na naszej stronie. Będzie nam niezmiernie miło, jeśli wyrazisz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w tych celach, pamiętaj, że zgodę możesz w każdej chwili wycofać.



Jeśli masz pytania lub wątpliwości napisz do nas [email protected] Odpowiemy na Twoje pytania. Możesz też w każdej chwili wyczyścić pliki cookies tej strony, klikając tu (przeładuje stronę).

Ustawienia Informacje Nie teraz Zgadzam się